Anasayfa » Faaliyet Raporları » 2003 » Uludağ Kış Temel Eğitim Faaliyeti
Faaliyete 03 Ocak 2003 Cuma akşamı saat 22:15 AKM ve 23:10’da Haldun Taner önünden hareket ederek başladık. Uludağ’da ortak faaliyet gerçekleştireceğimiz SUDOSK‘lu grubu da aldıktan sonra Bursa’ya doğru hareket ettik.

Uludağ Kış Temel Eğitim Faaliyeti

Bölge: Uludağ
Yazan: İlker Oktay
Tarih: 03.01.2003

Sabaha karşı 05:00 sularında 39 YTÜDAK başlangıç grubu üyesi, 8 SUDOSK üyesi, 5 SUDOSK eğitmeni ve 6 YTÜDAK eğitmeni ile tek sıra halinde yürüyüşe başladık. 08:00 civarında Mandıra’nın biraz uzağındaki kamp yerimize vardık. Başlangıç grubu çadırlarını doğu-batı doğrultusunda grid düzeninde kurdular.

Saat 10:30’da kazma ile durma tekniklerini çalışmak üzere kamp alanında toplandıktan sonra ilk olarak kazmanın temel kullanım alanları ve kazmalar hakkında genel bir bilgi verildi. Daha sonra kazmayla duruş tekniklerini çalışmak üzere kamp yakınındaki eğimli bir araziye gittik. Önce teorik olarak duruş metodları anlatıldı ve duruşlar birer kez gösterildi. Daha sonra 4 gruba ayrılan başlangıç grubu kazmayla duruş tekniklerini çalıştı.

Saat 13:00 civarı havanın bozması sonucu kampa planlanan saatten önce dönüldü. Herkesin üzerine kuru bir şeyler giymesi ve sıcak sıvı alması söylendikten sonra çadırlara girildi. Akşam yatmadan önce sabah herkesin saat 08:30′ da kar emniyet malzemeleriyle hazır olması söylendi.

Sabah 08:30’da hava şartları eğitimi mümkün kılmadığı için kar duvarı yapımı ve kar emniyet malzemeleri anlatılamadı ve saat 10:30’da herkesin kamp yüküyle hazır olması ve oteller bölgesine gidileceği söylendi. Saat 11:00 civarında yürüyüşe başladık ve 12:15’de oteller bölgesine vardık. Burada YTÜDAK gelişim grubuyla beraber otobüslere binip dönüş yolculuğuna başladık. Akşam 18:30’da Kadıköy ve 19:00’da da AKM’ye vararak faaliyeti bitirdik.

Cevapla

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.