Anasayfa » Faaliyet Raporları » 2007 » Trans Aladağlar Eğitim Faaliyeti

Trans Aladağlar Eğitim Faaliyeti

Faaliyet Adı: Trans Aladağlar 2007
Ekip Üyeleri: Eren Görenoğlu , Rauf Osman Pınarbaşı , Anıl Şarkoğlu , Sercan İlkbağ , Bora Özkaya , S.Emrah Bayrak , Sema Sayım , Utku Aslantaş , Anıl Şensöz , Şahin Demir , Merve Kol , Seçil Evrensel , Kerem Turan , Betül Urgancıoğlu , Ömer Bekmez , Duygu Çemişkezek , Burak Çağatay Gülmez , Çağrı Karaosmanoğlu
Yazan: Merve Kol
Tarih: 02.07.2007
Bölge: Aladağlar

2 Temmuz 2007

Pazartesi aksamüzeri Beşiktaş da buluşup 20.40 da Harem deki servise yetiştik.21.30 da 4 eğitmen, 1 gelişim ve 9 başlangıçla birlikte İstanbul dan yola çıktık.

3 Temmuz 2007

Salı sabahı 7 civarı Niğde ye vardik. Niğde de yapilan kahvaltidan sonra 2 eğitmen ve 2 başlangıcın da katılımıyla 9.30 Çamardı minibüsüyle toplam 11 başlangıç, 1 gelişim ve 6 eğitmenle tekrar yola koyulduk. 11 civarı Çamardı ya vardık. Salim Ağabey ile buluşup yürüyüşe başladık. Bazen traktörle bazen de yaya olarak devam ettik. Dağ evini geçip biraz daha devam ettikten sonra hazırlıklarımızı tamamlayıp asıl yürüyüşümüze başladık. Amacımız yaklaşık 7 saatlik bir yürüyüşten sonra Yedigöllere kamp atmaktı ; ama performans düşüklüğünden dolayı akşamüzeri Çelikbuyduran a kamp attık. Yemeklerimizi yedikten sonra herkes dinlenmeye çekilip uyudu.

4 Temmuz 2007

Çarşamba sabahı yine bir gecikme ve gecikmenin getirdiği cezayla ( Emler zirveye kamp yüküyle çıkmak ) yürüyüşe başladık. Emler zirve için mola verdiğimizde cezanın çok ağır olduğu düşünüldü ki kamp yükünü bırakmamız sölendi. Herkes gayet mennunken tam da Emler zirveye çok az yolumuz kalmışken geri dönmemiz söylendi. Eminim bundan daha ağır ve anlamlı bir ceza olamazdı. Bir taraftan hayalkırıklığı bir taraftan hüzün ve kızgınlıkla ve tabiki umutla ( kimbilir belkide başka bir yoldan çıkacaktık zirveye veya daha sonra;)))) geri döndük. Zirveye çıkanların gelmesini bekledikten sonra Yedigöller kampına doğru yola koyulduk.Yedigöller e kamp attıktan sonra buz gibi suda düğüm sınavına girdik. İçimizden sadece 1 kişi (kendileri 7 düğümle de yetinmeyip üstüne kelebek düğümü de atarak yüzsüzlük yapmıştır) düğümleri 3 dk içinde atmayı başardı. Düğüm sınavından sonra teknik malzemler ile hazırlanıp ip inişi eğitimi aldık.Maalesef ip inişini de daha önce yapmamıza rağmen pek başarılı olamadık. Eğitimlerden sonra eleştirilerimizi dinleyip dinlenmeye çekildik, neyseki bu durumumuz daha sonraki günler bu şekilde devam etmedi;)))

5 Temmuz 2007

Perşembe günü Eren Görenoğlu,Anıl Şarkoğlu Kuzey Y26 rotasından; S.Emrah Bayrak, Bora Özkaya, Sema Sayim klasik rotadan Direktaş Zirve yaparken biz önce sikke, takoz vb. egitimlerini aldıktan sonra keyifli bir öğlen yemeği yedik. Yemekten sonra kendi yaptığımız istasyondan ip inişi yaptıktan sonra top-rope çalıştık. Akşamüzeri göle girdikten sonra akşam yemeğimizi yedik. Akşam çadırlarda düğüm sınavı tekrarlandı (bu sefer ne buz gibi soğuk su ne de süre kısıtlaması vardı;))) Tabiki başarı oranı daha yüksekti. Düğüm sınavını da atlattıktan sonra bir çadırda toparlanıp fazla ses yapmamaya çalışıp (eğitmenler kusura bakmasın ,elimizden o kadarı geldi) sohbet ettik. Sohbetin arkasından çadırlarımıza dağılıp uyuduk.

6 Temmuz 2007

Cuma günü Sercan İlkbağ, Rauf Osman Pınarbaşı Kuzeydoğu Dihedrali rotasından Direktaş zirve yaparken biz Yeltepe olduğunu sandığımız bir zirve yaptık. Zirvenin ardından yenilen öğle yemeğinden sonra ilkyardım eğitimi aldık. Yaklaşık yarım saatlik bir sedye taşımadan sonra kamp alanına geri döndük. Göle de girip serinledikten sonra akşam yemeğimizi yedik ve yine bir çadırda toparlandık. Ama bu sefer yaptığımız sohbetten çok engin ileri görüşlüğüyle Seçil in fal bakmasıydı.Kimimizi sevindiririken kimimizi kızdırsa da falcımız ,güzel vakit geçirdik ve çadırlarımıza uyumaya çekildik.

7 Temmuz 2007

Cumartesi sabahı kahvatıdan sonra kampı toparlayıp dağ evine doğru yola çıktık. Yaklasık 6.5 saatlik yürüyüşten sonra Salim Ağabey ile buluşup dağ evine ulaştık. Çadırlarımızı kurduktan sonra yemeklerimizi yiyip dağ evinde vakit geçirdik.

8 Temmuz 2007

Pazar sabahı kahvaltı yaptıktan ve çadırlarımızı toparladıktan sonra kamp yükümüzü dağ evine bıraktık. Cımbarda tırmanış yaptıktan sonra 16.00 civarı minibüse binip Niğde ye doğru yola çıktık. Niğde de yediğimiz kol dürümlerin ve dondurmaların arkasından 19.00 İstanbul otobüsüyle tekrar yola koyulduk.

9 Temmuz 2007

Pazartesi sabahı 6 civarı İstanbul a inmemizle birlikte kampımız acısıyla tatlısıyla ve tabiki edindiğimiz tecrübelerimizle(minimum yük taşımak gibi mesela cezve olmucak malzemelerimizin arasında) sonra erdi.