Anasayfa » Faaliyet Raporları » 2009 » Aladağlar Eğitim Faaliyeti
Sabah 08.00 Doğu Ekspresi treni ile İstanbul’dan Ankara’ya olan yolculuğumuz Haydarpaşa’dan başladı. Rahat bir yolculuk ile saat 17.20’de Ankara’ya vardık ve saat 20.00’de kalkacak olan Çukurova Ekspresi trenini beklemeye koyulduk. Bu sırada, Kızılay’a şöyle bir gidip geldik. Akşam bindiğimiz tren daha yorucuydu ve saat 04.00’de Niğde’ye vardık. 2 saat Niğde garında uyukladıktan sonra kahvaltı ettik ve son hazırlıklarımızı tamamladık.

Aladağlar Eğitim Faaliyeti

Faaliyet: 2009 Aladağlar Eğitim Faaliyeti
Tarih: 15-20 Haziran 2009
Ekip:
Anıl Şarkoğlu, Eren Görenoğlu, Rauf Osman Pınarbaşı, Erdinç Turna, Sema Sayım, Bora Akaydın, Alican Yalçın, Aslı Arslanbek, Nuri Kayserilioğlu, Selçuk Demren, Gani Duman, Selin Mersinkaya, Burak Nebioğlu, Hakan Coşkunfırat, Hatice Mutlu, Özge Başak Güldar, Murathan Kurt, Özlem Tığlı, Sena Aslan, Özgür Başoğlu, Sinan Bayar, Can Bedirhan

Yazan: Alican Yalçın

15.06.2009 Pazartesi

16.06.2009 Salı

09.30’da kalkan Niğde-Çamardı minibüsü ile ara ulaşımı sağladıktan sonra Salim Abi ile buluşarak, Kocadölek’e hareket ettik. Kampı Çelikbuyduran’a atmak istiyorduk fakat havanın kötü olması sebebiyle kampı traktörden indiğimiz yere atmaya karar verdik. Kampı kurduktan sonra başlangıçları alarak birinci kapıya doğru bir keşif gezisi yaptık. Ve sabah erken kalmak üzere yattık.

17.06.2009 Çarşamba

Saat 04.00’de kalkıp Emler’e doğru tırmanış yapma düşüncesindeydik fakat havanın bozuk olduğunu görerek tekrardan yatmaya karar verdik. Sabah hava yavaş yavaş açmaya başladı. Saat 10.00’da kampımızdan Çelikbuyduran’a doğru hareket ettik. İlk kapıyı geçerek Çelikbuyduran’ın altındaki düzlüğe saat 13.30’da ulaştık. Moladan sonra tırmanmaya devam ederek saat 15.30’da Çelikbuyduran’a, oradan da saat 16.56’da Emler zirvesine ulaştık. Zirvede 15 dakika dinlendikten sonra inişe geçtik ve saat 17.30’da Çelikbuyduran’a indik. 19.30’da ise bacaklarımızdaki ağrılarla kampa ulaştık ve yemek yedikten sonra gece 03.00’de uyanmak üzere yattık.

18.06.2009 Perşembe

Gece 03.00’de uyandık. 4 kişilik ekip kar-buz kulvarından, geriye kalanlar da klasik rotadan Karasay zirvesine ulaşmak amacıyla saat 04.40’da yola çıktık. Hızla yükselerek birinci kapının sonuna kadar saat 05.35’de ulaştık. Saat 08.00 gibi Çelikbuyduran altındaki düzlüğe ulaştık. Burada, kar kulvarına girecekler bizden ayrıldılar. Biz bele çıkıp sağa dönerek zirveyi yapacaktık fakat bele 150 metre kala önümüze çıkan kar-buz engelini geçemedik. Çünkü hiç kramponumuz yoktu. Geri dönme kararı aldık ve saat 14.00 gibi kampa ulaşarak, günü dinlenerek geçirdik. Bizden ayrılan diğer ekip, başarılı bir tırmanış neticesinde saat 12.30 gibi Karasay zirveye ulaştı.Karasay zirvesi tırmanışına gelmeyen diğer ekip üyeleri kayaya alet yerleştirme eğitimini aldılar.

19.06.2009 Cuma

Cuma sabahı, başlangıç grubuna sikke eğitimi verildi. Saat 12.30’da Salim Abi bizi kamptan aldı ve dağ evine bıraktı. Öğleden sonra Cimbar Vadisi’nde geleneksel tırmanışlar denenerek gün geçirildi. Cuma akşamı, lokantada alabalık ziyafeti çekerek midelerimiz bayram ettikten sonra yattık.

20.06.2009 Cumartesi

Cumartesi günü Cimbar’da bol bol tırmanışlar gerçekleştirildi ve böylelikle Aladağlar Eğitim Faaliyeti başarılı bir şekilde noktalandı.